Een zwaar verlies voor Kimberly
Ze waren 2 handen op 1 buik. Dat maakt het verlies voor verzorgende Kimberley extra zwaar. 💔
Lees meerVoor iedereen met een zorgbehoefte die extra zorg of hulp in huis nodig heeft
Onze verzorgenden zijn er ook 's avonds voor jou
Gezinszorg met onmiddellijke opstart bij onvoorziene noodsituaties
Een waardevolle aanvulling binnen gezinszorg aan huis
Gezinszorg in Lievegem aanvragen? Bel 078 15 25 35 of vul onderstaand formulier in.
Bel 078 15 25 35 of vul hieronder het formulier in.
We luisteren naar jouw verhaal om goed te begrijpen welke zorg je nodig hebt. Met die info kunnen we de hulpverlening in jouw regio verwittigen.
We bellen je om een afspraak te maken voor een gesprekje bij je thuis.
We plannen de hulp in. De verzorgende komt op het afgesproken moment bij jou thuis.
Ze waren 2 handen op 1 buik. Dat maakt het verlies voor verzorgende Kimberley extra zwaar. 💔
Lees meerWanneer iemand in je nabije omgeving de diagnose dementie krijgt, betreed je een uitdagende en emotionele periode. Ieman...
Lees meer“De job van verzorgende bestaat enkel uit ‘wat soep maken en boodschappen doen voor oudjes'. Een uitspraak die voor verz...
Lees meerMoet de zorg binnen de 48u of in het weekend opgestart of aangepast worden? Geef dit dan telefonisch door. Wij zijn 24u/24 en 7d/7 bereikbaar via: 078 15 25 35.
Voor wie is deze dienst of zorg bedoeld?
Vul hier de contactgegevens in van de persoon die we mogen contacteren bij vragen of updates over deze aanvraag.
Onze verzorgenden kunnen 1 of meerdere keren per week langskomen. Ook 's avonds, in het weekend of op feestdagen staan we voor jou klaar. We stemmen de zorg volledig af op jouw noden en behoeften.
In onvoorziene noodsituaties kunnen we acute gezinszorg bieden. In dat geval starten we gezinszorg zo snel mogelijk na de aanvraag al op.
Wanneer je je onverwachts in een noodsituatie bevindt en je onmiddellijk zorg nodig hebt, kan je rekenen op acute gezinszorg. In dat geval starten we gezinszorg zo snel mogelijk na de aanvraag al op. Een huisbezoek vooraf is in dit geval niet nodig. Meer info over acute gezinszorg.
Niet-acute gezinszorg starten we pas op na een huisbezoek. Tijdens dit bezoek gaan we eerst na hoe we je het best kunnen helpen, pas daarna plannen we de hulp in.
Voor gezinszorg betaal je een bijdrage per uur. Die bijdrage is wettelijk bepaald en afhankelijk van je netto inkomen en de samenstelling van je gezin. Contacteer ons voor een persoonlijke berekening via ons online contactformulier.
Neem zeker ook contact met je ziekenfonds om na te gaan of je recht hebt op een terugbetaling.
Wil je meer info over de gebruikersbijdrage van gezinszorg? Dan kan je terecht bij Zorg en Gezondheid.
Dat hangt af van jouw zorgbehoefte. Onze verzorgenden kunnen je helpen met zowel je persoonlijke verzorging als met je huishouden en administratie. Het gaat om ondersteuning bij dagelijkse activiteiten zoals jezelf wassen, aankleden, boodschappen doen, koken en schoonmaken. Maar ook om hulp en begeleiding bij de opvoeding en zorg van je kinderen en sociale activiteiten. Je kan ook steeds rekenen op goed gezelschap en een luisterend oor.
Heb je alleen hulp nodig bij het dagelijks onderhoud van je woning? Dan ben je eerder op zoek naar een poetshulp met of zonder dienstencheques.
Gezinszorg is er voor iedereen met een zorgbehoefte die extra zorg of hulp in huis nodig heeft. Ongeacht of je nu te maken hebt met een tijdelijke of chronische aandoening, fysieke of mentale beperking of in een kwetsbare of moeilijke situatie leeft. Ook jouw leeftijd of gezinssamenstelling spelen geen rol.
Gezinszorg is er voor iedereen met een zorgbehoefte die (tijdelijk) extra hulp kan gebruiken in het dagelijks leven.
Afhankelijk van jouw noden en behoeften kan een verzorgende je ondersteunen bij je persoonlijke verzorging, huishouden, administratie, sociale activiteiten en de opvoeding en verzorging van je kinderen. Het takenpakket kan dus variëren van gezelschap houden tot koken of boodschappen doen.
Om de samenwerking zo vlot mogelijk te laten verlopen, maken we graag goede afspraken. Zo weet je wat je mag verwachten en wat je kan doen indien de dienstverlening niet aan jouw verwachtingen voldoet.