Bel ons

Voor dringende hulp of vragen, bel: 078 15 25 35.
Elke dag bereikbaar 7d/7 en 24u/24.

Voor niet-dringende vragen en dienstaanvragen gelieve eerst het online dienstenformulier of het algemeen contactformulier te gebruiken.

Dienst aanvragen

Heb jijzelf of iemand anders in je omgeving thuis medische hulp of andere ondersteuning nodig? Tijdelijk of permanent?

i-mens kan je op tal van manieren helpen met aangepaste zorg.

Ja, ik wil een dienst aanvragen

Solliciteer spontaan

Je ziet niet meteen een vacature staan voor jouw profiel,
maar je wil wel heel graag bij i-mens werken?

Solliciteer spontaan. Er komen regelmatig nieuwe vacatures bij en zo word jij als een van de eerste op de hoogte gebracht.

Solliciteer nu spontaan>

Heb je een jobgerelateerde vraag?

  • Heb je een vraag over een specifieke vacature?
    Contacteer vrijblijvend de contactpersoon van deze vacature. Je vind de contactgegevens bovenaan elke vacaturepagina op onze jobsite.
  • Wil je solliciteren? Gebruik hiervoor het online sollicitatieformulier die je terugvindt op elke vacaturepagina. Of solliciteer spontaan.
  • Zoek je een boeiende stageplaats in de zorg? Bij i-mens kan je ervaring opdoen in 1 van onze thuiszorgdiensten, woonzorgcentra of ondersteunde diensten zoals bijvoorbeeld onze administratieve diensten. Vraag je stageplaats aan.

Algemene vraag?

Past jouw vraag niet binnen 1 van de bovenstaande categorieën?
Dan kan je je vraag kwijt via 078 15 25 35 of door een bericht te sturen via ons contactformulier.

Ons service center helpt je graag. Wij zijn 24/24u en 7/7d bereikbaar.
Stel je vraag

Klachten en complimenten

Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we samen op zoek gaan naar oplossingen en onze dienstverlening verbeteren.

Stuur daarom jouw klachten en complimenten naar onze ombudsdienst via:
ombudsdienst@i-mens.be

Andere info

Veelgestelde vragen

Een van onze medewerkers komt weldra bij jou langs om thuiszorg te verstrekken, maar je moet die annuleren?

Bel i-mens onmiddellijk op 078 15 25 35. Ons service center is dag en nacht bereikbaar, 7 dagen op 7.

LET OP

  • Chatten of mailen biedt geen zekerheid dat de berichten op tijd worden gelezen. Neem dus geen risico en bel.
  • Wanneer je niet of laattijdig verwittigt, moeten wij de afgesproken uren aanrekenen.

Worden je verwachtingen niet ingelost of onze beloftes niet waargemaakt? Probeer het eerst met de medewerker zelf te bespreken.

Ligt dat wat moeilijk? Contacteer dan de afdelingsverantwoordelijke.

Wanneer je liever een derde partij inschakelt, kan je een klacht indienen bij onze ombudsdienst via het online klachtenformulier.

Wil je iemand bedanken? Dan bezorgen wij jouw boodschap graag aan de persoon in kwestie. Die zal er ongetwijfeld van genieten!

Stuur jouw bedankje of compliment naar onze ombudsdienst via het online bedankformulier.

Heb je een vraag over een specifieke dienst? Neem dan eerst een kijkje in het overzicht met al onze veelgestelde vragen.

Wie weet vind je daar al het antwoord op jouw vraag.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons online of bel 078 15 25 35.
We bekijken samen hoe we jou kunnen helpen.

Stel je vraag