Klachten

Vermeld zeker naam en adres van de klant indien jij niet de klant bent.
We mailen je alleen in verband met deze klacht.
We bellen je alleen in verband met deze klacht.
Gelieve de Google ReCAPTCHA in te vullen

Kwaliteit van de dienstverlening

i-mens wil de kwaliteit van haar dienstverlening continu verbeteren.

Worden uw verwachtingen niet ingelost of onze beloftes niet waargemaakt? Probeer het eerst met de medewerker zelf te bespreken.

Ligt dat wat moeilijk? Contacteer dan de afdelingsverantwoordelijke. Wanneer je liever een onafhankelijke partij inschakelt, kan je een klacht indienen bij onze ombudsdienst via het klachtenformulier hiernaast of je kan bellen naar 078 15 25 35.

Daarnaast kan u ook terecht bij het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid (thuiszorg en thuisverpleging), Albert II-laan 35 bus 33, 1030 Brussel (02 553 35 09) of bij Kind en Gezin (kinderopvang en gezinsondersteuning), Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel (02 533 14 14).

Complimenten

Wil je een medewerker bedanken? Dan bezorgen wij jouw boodschap graag een de persoon in kwestie.

Ja, ik wil iemand bedanken

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons online of bel 078 15 25 35.
We bekijken samen hoe we jou kunnen helpen.

Stel je vraag